با استارتاپ های موفق ایرانی چقدر آشنا هستید ؟
طبق بررسی های پیدایش ، استارتاپ، یک همایش، رویداد و یا حتی یک سازمان کوچک در حال رشد و توسعه، نیست. بلکه استارتاپ یک شرکت نو پا و تازه تاسیسی است که با هدف ایجاد مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است.
امروزه در همه جای دنیا شاهد رشد و تکامل استارتاپ ها هستیم، ایران هم از این قاعده مستثنا نبوده و در سالهای اخیر استارتاپ های بسیاری در ایران شکل گرفته و با سرعت بالایی و با استفاده از شتاب دهنده های مناسب پیش رفته و تبدیل به برند شده اند، به طوریکه اکنون از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشند.
بسیاری از استارتاپ های موفق ایرانی که در حال حاضر فعال هستند و برای خود اسم و رسمی دارند، از ایده های ساده شروع کرده اند، و پس از مدتها و با خلاقیت و تلاش و پشتکاری خستگی ناپذیر، توانستند سرنوشت دیگری را برای خود رقم بزنند.از جمله استارتاپ های موفق ایرانی می توان موارد زیر را نام برد:
– دیجی کالا
– دیوار
– شیپور
– مامان پز
– کافه بازار
– اسنپ
– آپارات
– تپسی
-اسنپ فود
– علی بابا
– ایسمینار
منبع:
- ۰۱/۰۱/۲۰