پیدایش، سرمایه گذار استارت آپ شما

  • ۰
  • ۰

طبق تحلیل پیدایش شبکه های اجتماعی این روزها یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی و کسب اطلاعات در بین مردم شده اند. بسیاری از مردم ارتباطات خود با دیگران را از طریق این شبکه ها مدیریت می کنند و در عین حفظ ارتباط با دوستان خود، از این طریق به دنبال به دست آوردن ارتباطات تازه و همچنین تعامل با دیگران هستند.
در ایران، هم طی چند سال اخیر انواع شبکه های اجتماعی، نقش پررنگی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده اند و برخی از این شبکه های اجتماعی جدید، مقبولیت و محبوبیت بسیاری کسب کرده اند.

 

شبکه های اجتماعی جدید و استارتاپ ها

به عنوان مثال، شبکه اجتماعی اینستاگرام که یکی از سریع ترین شبکه های اجتماعی جدید از نظر رشد محسوب می شود و زیرمجموعه شبکه اجتماعی فیس بوک است؛ توانسته بیش از ۲۴ میلیون کاربر ایرانی را جذب کرده و جزو شبکه های اجتماعی ایرانی پرطرفدار باشد.
از سوی دیگر بسیاری از استارتاپ ها فعالیت خود را این روزها از بسترهای رایگانی مانند انواع شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و…. شروع می کنند.
مزیت فعالیت در این شبکه ها این است که مدیریت شبکه اجتماعی نیازی به سرمایه نداشته و با دانش استفاده از مدیریت شبکه اجتماعی می توان اولین قدم های راه اندازی استارتاپ را برداشت.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c/

  • ۰۰/۱۰/۰۲
  • پیدایش 313

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی