پیدایش، سرمایه گذار استارت آپ شما

  • ۰
  • ۰

طبق بررسی های پیدایش ، این روزها بسیاری از مردم به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت فضای مجازی هستند. برخی از آنها هم قصد دارند استارتاپ خودشان را راه اندازی و توسعه دهند و چه فضایی بهتر از شروع در اینترنت؟ فضایی با صرف هزینه کمتر و بازدهی بیشتر. اما راه های کسب درآمد از اینترنت متنوع است.
در این مقاله راجع به این موضوع صحبت می کنیم که راه های کسب درآمد از اینترنت چیستند و کسب درآمد از طریق اینترنت معمولا به چه صورت انجام می شود. در صورتی که افراد از آموزش کسب درآمد از اینترنت برخوردار شوند می توانند راه حل بسیاری برای یافتن شغل و منبع درآمد بیابند مخصوصا این روزها که به دلیل مسائل اقتصادی، بسیاری از افراد با عدم موفقیت در بازار کار روبه رو شده اند.
کسب درآمد از طریق اینترنت، روش مرسومی بین کسانی است که فضای کار در اینترنت را به خوبی شناخته اند. راه های کسب درآمد از اینترنت، متنوع است و روش های متعددی دارد. کسب درآمد از اینترنت در بسترهای مختلفی انجام می شود. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که راه های کسب درآمد از اینترنت گرچه متنوع است اما باید مناسب ترین آن ها را انتخاب کنیم تا استارتاپ موفقتری داشته باشیم.

مزایا کسب درآمد از اینترنت

ابتدا به معرفی چند مورد از مزایا های استفاده از بستر اینترنت برای کسب درآمد می پردازیم؛

۱. در دسترس بودن در هر جایی و نداشتن محدودیت زمانی

۲. نیاز نداشتن به سرمایه زیاد

۳. رشد سریع تر کسب و کار در بازه زمانی کوتاه تر

۴. پردرآمد تر بودن از روش های سنتی

۵. عدم نیاز به داشتن مکان یا دفتر خاصی برای شروع

 

راه های کسب درآمد از اینترنت کدامند؟

• از فعالیت در یک وب سایت گرفته تا راه اندازی استارت آپ در فضای شبکه های اجتماعی تا آگهی در سایت های فروش. بنابراین با تنوعی از راه های کسب درآمد از اینترنت مواجه هستیم که هر کدام می تواند برای استارت آپ خاصی مناسب باشد. استارت آپ مورد نظر ما باید در بستر مناسب خود شکل گرفته و توسعه یابد.

• کسب درآمد از طریق اینترنت، می تواند از طریق راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی باشد که کالاهای فیزیکی در آن به فروش برسد که نمونه آن فروشگاه های آنلاینی مانند دیجی کالا، یا بامیلو هستند که کسب درآمد از اینترنت در آنها به صورت فروش کالا است. می تواند کالای مورد نظر فیزیکی نباشد و مانند سایت های فروش فایل، یک محصول دیجیتالی در آن به فروش برسد. این محصول می تواند کالا یا خدمت شما باشد یا شما فقط نقش واسطه را ایفا کنید.

• کسب درآمد از طریق اینترنت می تواند به صورت همکاری با سایر فعالان در این حوزه باشد و استارت آپ مورد نظر می تواند همکار دیگر استارت آپ ها شود. مثلا فردی در نقش تولیدکننده محتوا می تواند به صورت فریلنسری با دیگر استارت آپ ها همکاری داشته باشد و به عنوان یک استارت آپ مجازی عمل نماید.

• از طرف دیگر بسیاری از متخصصان حوزه های مختلف ممکن است نتوانسته و یا نخواسته باشند به استخدام شرکت ها و سازمان ها درآیند و دست به راه اندازی استارت آپ در حوزه تخصص خود بزنند. آنها معمولا اینترنت را بهترین و به صرفه ترین فضا برای شروع کسب و کار خود می یابند و از طریق دادن آگهی در سایت های فروش و یا راه اندازی صفحه در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت خود، خدمت خود را به دیگران معرفی می کنند و سفارش پروژه می گیرند.

• شغل مشاوره از راه های دیگر کسب درآمد از طریق اینترنت است که مشاوران در حوزه های مختلف می توانند با استفاده از امکانات و مزیت های فضای مجازی خدمات خود را به مشتریان ارائه کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند. این روزها روانشناسان، مشاوران املاک، مشاوران تحصیلی و دیگر مشاوران می توانند به خوبی از فضای اینترنت استفاده کرده و اطلاعات لازم را در قبال دریافت هزینه مشاوره در اختیار افرادی که نیاز به مشاوره دارند قرار دهند.

• بسیاری از فریلنسرها علاوه بر این که مشتریان دائمی دارند، توانسته اند با همکاری با وب سایت ها و کسب و کارهای خارج از کشور دست به کسب درآمد از اینترنت بزنند. به این صورت که با انجام خدماتی چون برنامه نویسی، طراحی وب سایت، کار با نرم افزارهای مختلف، تولید محتوا به زبان های دیگر، و یا حتی تایپ توانسته اند از اینترنت به صورت دلاری کسب درآمد کنند که قطعا موقعیت بهتر و درآمد های بهتری در پی دارد.

• حتی همکاری در فروش و گرفتن پورسانت از سایت های فروش خارجی نیز راه های پردرآمدی هستند که افرادی که با این روش ها آشنایی دارند به موفقیت های سریع تر و بهتری دست پیدا می کنند. برای این مهم، نیاز است که شما بر اساس علاقه و تخصص خود وقت مناسبی را برای تحقیق پیرامون راه های کسب درآمد از اینترنت صرف کنید تا به مطلوبی که مدنظرتان است برسید. البته گرفتن پورسانت از محصولات داخلی نیز روش رایجی در کسب درآمد از طریق اینترنت است.

 

منبع: مقالات پیدایش

https://peidaiesh.com/startup/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be/

 

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • پیدایش 313

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی